12/25

halvtid!

utvärdering. det går inte helt som jag tänkt mig men jag har förlorat lite i vikt och det känns som midjan blivit lite smalare. Jag gick till gymet 3 gånger i förra veckan och tänker att det åtminstone får bli 2 gånger den här veckan - kanske 3 ggr.

I lördags körde jag styrkepass nere i gymet. Jätteskönt var det och jag ökade lite i vikterna. Igår missade jag helt träningen - tänkte iaf köra en planka men kom liksom aldrig loss. Kom igen!

Idag ska jag och lilltjejen gå till en av hennes vänner (och mamman är såklart min vän) som har blivit storasyster. En liten Leo är född! Så vi får gå en sväng på stan först och hitta en bra present. Det är ungefär 45 minuters promenad dit så jag tänkte att dit går jag väl ganska så sakta men hem ska jag pinna på rejält och sen så kan jag göra plankan när jag kommer hem. Imorgon får det bli gymet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0