när latheten kommer över en...

regnet hängde som sagt i luften hela dagen igår. jag kände mig helt sänkt. en grinig liten tjej som håller på att få en hörntand. somnade som vanligt på kvällen men vaknade kort därefter med 39 graders feber och en mini som också somnade som vanligt men sen vaknade och var piggelin. jag sov när de vilade och jag somnade till när jag nattade  mini men var ändå helt trött och hade ont i huvud och nacke.

det blev ingen träning och suget efter godis kom.

men tack vare min sambo som istället gjorde en fruktsmoothie till mig så blev det inget godis heller. i sådana lägen är det så lätt att helt och hållet släppa kontrollen men skönt att jag inte gjorde det.

idag känner jag mig lika trött som igår och får se hur jag gör med träningen men en planka får det allt bli. ska även göra sallad i stora lass så jag har det i kylskåpet. en med bönor och en vitkålssallad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0