morgonstund har guld i mun, eller...

Jag är en sådan där person som gör nr2 ungefär 1 gång per vecka och tänkt att det är normalt för  mig. Sen så gick jag och fick massage av en friskvårdsterapeut som berättade för mig att det inte alls är normalt utan då ligger bajset kvar och alla gifter som avsöndras kommer ut i min kropp istället för ner i toalettstolen.

Hur fixar man nu detta?

Tarmen är som mest aktiv mellan 6-8 på morgonen. Så upp och ät frukost innan 8 för att få igång tarmarna. Orkar du inte äta så tidigt så upp och drick ett stort glas vatten.

Sen så är det såklart viktigt att dricka mycket vatten under hela dagen. Vitkål är också väldigt bra för tarmarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0